Klachten

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@esatech.nl.

 Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
  • IDEAL
  • BANCONTACT mister cash
  • SOFORT
  • PAYPAL
  • MASTERCARD
  • MAESTRO
  • ideal
  • VISA
  • AFTERPAY
  • webwinkelkeur
© 2017 - 2025 esatech.be | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel